Pages

Monday 11 June 2012

First day of class

Assalamualaikum dear reader !

Today was my first day of class and I just wanna share with you guys a little bit about it. Hihi *menggedik kejap* :P Okay first of all my class start pun pukul 12 tengah hari tadi so I was like " yeayy, boleh bangun lambat ! haha... " So siap diri semua dah pakai nice nice ehehh lepastu naik lah bas nak pergi Padang Lalang. Naik naik tengok dah penuh so apa lagi, berdiri lah kat tengah tengah tu. Ya allah sumpah malu, dah la datang lambat muka pun tercungap-cungap macam orang tak cukup oxygen haha. And then tetiba ada dua orang lelaki "GENTLEMEN" ni *ehemm* kasi kitorang tempat duduk diorang. Haha..

" Eh takpe lah akak akak .. nah lah duduk lah tempat kitorang ni. Kitorang ni kan gentlemen "

Alahai geli lah pulak aku dengar ayat korang haha ! But still, thankyou guys for letting us sit down on the bus. We appreciate it alot hehe.
Bila sampai sana, macam biasa lah. Masuk kelas kena introduce diri sendiri, cerita tentang kenapa kita amik course law ni.. actually first class takde pape menarik punn. nasib lecturer baik :) Since it was our first class, our lecturer kasik balik 1 jam awal ! Yeayy :D Okay after that.. kitorang macam dekat arked padang lalang and omg let me tell you it is so cheap ! okay not very cheap but CHEAPER la than at sekilau.. And then nak tahu what happened ?! Kitorang tertinggal bas. Haha ! Seriously like wattafish asdfghjhjkyuiop !! So nak taknak terpaksa la jalan kaki balik sekilau. Dah la jauh, melecet teruk kot kaki kita :( 5 dekat kaki kiri, 2 dekat kaki kanan :"( Kitorang sampai Sekilau dalam pukul 3 lebih, kelas pukul 4. So I have tu rush to have a shower kejap and get dressed again. Bila mandi pun kaki pedih sangat, sampai kena lompat sana sini dalam tandas macam orang kurang upaya -,- Hmm its okay tasha. Pengalaman ~

And then the most annoying this is.. class was cancelled !! I was really pissed of TO THE MAX ! Like camonn guys ! I forced myself to have a bath and endured the pain in my feet just so I could go to class. *sobsob*

Ni muka penat kita lepas dah bersiap semua and then tetiba tak jadi pergi kelas. I'm so tired u olls :')


Okay la sampai di sini saja. After this I still have another class starting at 8 and ends at 11pm. Sigh. Me so terribly tired :') Goodbye peeps. i will have more stories for you soon okay. 

tashaa <3


2 comments:

  1. "And then the most annoying this is.. class was cancelled !! I was really pissed of TO THE MAX ! Like camonn guys ! I forced myself to have a bath and endured the pain in my feet just so I could go to class. *sobsob*" HAHAHA sumpah ni kelakar kbye :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaa betul lah. Sampai sekarang kaki tasha sakit :')

      Delete

:: A Welcome Note ::

My photo
Just a girl that loves to tell the story of her life. She's 17 and a random person. She loves to blog about anything and everything that she loves. Sometimes she's happy, sometimes she's sad, that's because she a normal human being, just like all of you. Do read this blog and follow if you want :)